منتديـــــات ايـــجــي فـــور
اهلا بيك زائرنا العزيز

شرفت ونورت
انت معنا نكون سعداء

منتديـــــات ايجي فور

يشرفنا تسجيلك وتسعدنا مواضيعك
اهلا بيك زائرنا العزيز

شرفت ونورت
انت معنا نكون سعداء

منتديـــــات ايجي فور

يشرفنا تسجيلك وتسعدنا مواضيعك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سُبْحَانَكَ اللَّهُمَّ وبَحَمْدكَ أشْهدُ أنْ لا إلهَ إلا أنْتَ أَسْتَغْفِرُكَ وأتُوبُ إِلَيْكَ

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ازاى تخلى البنات تحبك؟

كاتب الموضوعرسالة
TheCommandeR
المدير العام
المدير العام
TheCommandeR

العمل/الترفيه : طالب

المزاج : الحمد لله

ازاى تخلى البنات تحبك؟ Empty
مُساهمةموضوع: ازاى تخلى البنات تحبك؟   ازاى تخلى البنات تحبك؟ Icon_minitimeالإثنين مايو 16, 2011 9:28 pm

[i]ازاى تخلى البنات تحبك؟ Tetetee4ازاى تخلى البنات تحبك؟ Images?q=tbn:ANd9GcTVrTdOpPIK07xX-qO6ujAoDk0XlsOikmwoZG0kGPeZNyA1dScW

ازاى تخلى البنات تحبك؟:تفكير1:
سؤال بيتردد فى دماغ كتير من الشباب:the.commander49 عمل اية عشان البنات تحبنى او ان واحدة حتى بس تحبنى او تعجب بيا واليك اراء بعض الشباب عن ازاى يخلو البنات تحبهم
1-واحد قال انا هاروح الجيم واعمل بادى بيلدينج وعضلات وابقى سوبرمان وكدة هاعجب البنات:اثقال:
2-وعندك واحد تانى قالك انا اكون كداب واشتغل بقى كلام واسطوانات على البنات كلهم عشان يقولو دة لسانة حلو ويحبونى
3-وواحد قال انا بقى هبقى كريم اوى واصرف بالهبل واركب عربية احدث مودييل واشيك لبس والبنات كدة هتحبنى:36_15_24:
4-وواحد يقول انا هبقى شاعر وكل يوم اعمل قصايد حب وابقى الواد الرومانسى
5-وواحد يقول وانا همشى اعكسهم فى الشارع والتليفون عشان ابقى روميو وكدة يعنى فالبنات تحبنى
6-وواحد يقول انا هبقى ظريف واهزر كتير عشان البات تستظرفنى وتضحك على كلامى وتحبنى:36_1_19:
7-وواحد يقولك انا بقى هاعمل الواد التقيل التنك وبكدة البات هتحبنى ويقولو ياواد ياتقيل ههههه:سيجار:
............. وحاجات من دى كتير اوى وشباب كتير اوى بيفكروا كدة
لكن والله احنا البنات مظلومين وعشانكدة انا هقول للشباب نصائح ذهبية من البنات ازاى تخليهم يحبوك ويحترموك
1-ان تكون قلبا زاكرا لازم يبقى قلبك عامر بالايمان وبكدة ربنا هيهديك لاحسن بنت فى الدنيا
2-لازم تكون صادق الكدب ملوش رجلين والبنات مش بتحب الشخص الكداب
3-لازم يكون قلبك طاهر وحبك ليها برىء اجمل شىء فى الدنيا النقاء والطهارة
4-لازم تحافظ عليها زى مابتحافظ على اختك طبعا مش قصدى انك تعملها زى اختك لكن قصدى اللى مترضهوش على اختك اوعى ترضاة عليها وبكدة هتحبك اوى
5-لازم يكون عندك كبرياء وكرامة البنات مبتحبش الشخص اللى دايما يتذلل لها:36_1_4:
6-لازم تكون حنين ومحب ليها ومخلص ومتكنش قاسى ابدا:10_9_206[1]:
7-اتفقو انتو الاتنين انكو متغضبوش ربنا ابدا وربنا هينور عليكو طريقكو وهتحبو بعض اكتر:nic93:دلوقتى بقى ياريت كل واحد فى المنتدى يقولى من وجهة نظرة ازاى البنات تحبة:36_9_1: وكل واحدة من وجهة نظرها ازاى الشخص اللى قدامها يخليها تحبة:122:
-لازم يكون قلبك طاهر وحبك ليها برىء اجمل شىء فى الدنيا النقاء والطهارة

الحب اجمل شىء فى الوجود

معنى اسمى من الحنان والطيبه وهمس القلوب الصافيه

جدران من نور تحيطها مشاعر صادقه بغلاف الحنان والود والبراءه

احساس عالى الوصف من المشاعر الطيبه الحنونه التى لا تعرف معنى للقسوه

ومن رائيى الخاص ان مفيش حاجه اسمها ازاى البنات تحبك الحب ده بيجى على غفله من الانسان

بيخلى الانسان هائم فى بحر من الرومانسيه الجميله الممزوجه بالعشق الذى لا يعرفه الا القلوب العاشقه فقط

ازاى تخلى البنات تحبك؟ Images?q=tbn:ANd9GcTm3xh3K-iKBUZQ8a-7DIDbCzt-n9w6RB6IU2fxJFmZbnPraD-w

ازاى تخلى البنات تحبك؟ Images?q=tbn:ANd9GcQx5UTGpi-9UaR0qb_yuhBtGKrJIUI54bFbH5RCmN833Um6q-9k

وده راي تاني :::

12 طريقة لكسب قلب المرأة
هذه الطرق يمكن الاستعانة بها للتعامل مع المرآة سواء كانت أماً ، زوجة ، أخت ، أياً كانت صفتها بحياتك
لك أن تختار ما يناسبك وتقيس عليها

) اجعلالابتسامة مفتاحك لقلبها في كل الأوقات.
2) حاولدائماً أن تنظر لها بعيون مبهورة (( يعني فهمها انك معجب بها وبطريقة مكياجها وتصفيف شعرها وغيره .... ((.
3) حاول أن لا تستخدم كلمة ((يوه)) ولا الكلمة البديله((أفكر)). (( لأن هذه الكلمات ومثيلاتها تهد 60% من اللي في راسها )).
4) حاول تداعبها بين فتره وأخرى (( لأن في المداعبة تطهير لكل زلة أتتمنك بحقها)).
5) احرص على عدم ذكر أي أمراه أخرى أمامها (( يعني ما تحكي عن هيامك بزوجتك أمام أمك ولا تنسى نفسك أمام القنوات الفضائية وأنت بجانب زوجتك أو خطيبتك، لأنك ستكون خرجت من الحزام الأمني ودخلت في مراحل متأخرة من صفق وجهك)).
6) حاول كل ما شفتها تقول كلمة اشتقت لك كثيراً (( يعطي المرأة إحساس أنك كنتتفكر بها في عملك أو في غيابك عنها وهذا يعطي المرأة إحساس بالأهميةوهو يساوي عندها الدنيا وما عليها)).
7) حاول بين فترة وأخرى أن تقول لها ((أحبك)) لأن هذه الكلمة لها إيقاع رهيب في داخل قلب الزوجة والزوج في آن واحد يخلق إحساسدافئ بالطمأنينة بين الطرفين.
Cool إن كنت متزوجاً حاول دائماً بين فتره وأخرى تدخل معهاالمطبخ حتى لو للدردشة والحديث معها ليس شرطاً مساعدتها في المطبخ ((وهذا يعطي الزوجة انطباعجيد وتنازل منك تراه تقدير لشأنها وما تقوم به في المطبخ)).
9) حاول توفير المادة قدر استطاعتك وكن حذراً عند حاجتك لمالها كي لا يصلها إحساس الاستغلال، وإن كانت ربة بيت سلمها مصروف خاص بها لتدلل به نفسها وما تحتاج إليه بشكل شخصي، فهذا يشعرها بمزيد من الثقة بالنفس وبمكانتها لديك، ويجعلها تتفادى الإحراج في طلب أي نقود منك خاصة إن كانت ظروفك صعبة فقد لا تصدق أن كثير من الزوجات يشعرن فعلاً بالإحراج عند طلب أي نقود من أزواجهن خاصة إن احتاجت المبلغ لنفسها وفي حال كنت تحاسبها فهنا تزيد المشكلة، أعطها مساحة معينة أنت قادر على تحملها لتنفق في حدودها على نفسها.
10) إذا كان لديك أولاد لا تحاول تدليلهم على حسابها وعدم ذكر فضلها في تربيتهم وإنجابهم، حاول كلما حضنت طفلك أن تنظر لها بعيونراضيه (( بهذا تعطيها انطباع الزوجة التي لها الفضل بعد الله سبحانه في إنجابهم وحسن تربيتهم، هذه النظرة التي ستفهمها الزوجة ستجعلها ترتفع مترين ونص عن الأرض.
11) حاولتستشيرها في بعض أمورك الخاصة ((حتى ولو لم تكن بحاجة لاستشارتها لكنك بتصرفك هذاتعطيها اهتمام ..، وممكن أن يكون هذا باب لفتح أمور كثيرة بينكما قابلة للاستشارة والنقاش وعلاج مواقف قبل أن تستفحل )).
12) لا تحاول أن تبدي تذمرك في فستانها أو مكياجها أو عطرها أو تعيب فيه (( لأنك في النهاية تعيب وتذم في ذوقها وهذا سيخلق الإحباطفي داخلها ويجعل حياتها بدون هدف لأنها ستقول لنفسها لا شيء يعجبه ماذا أفعل له، حاول توجيها لما تحب من لبس ومكياج وعطر وغيره من أمور الزينة بذكاء وحب دون تجريح فهي في النهاية ستفعل لك ما يسعدك وما يجعلها دائماً الأجمل في عيونك.

ههههههههههه

في النهاية طرق كسب قلب المرأة كثيرة
وأجملها إذا رأيتها متضايقة
قل لها أن تقول (( آآمييين ))
فإذا قالت (( آآمين )) وهي متوقعه أن تقول لها ((الله ياخذك ))
تسمع منك ما يفاجيء سمعها ويثلج صدرها ويضيء عينيها كقمرين في سماء وجهها الباسم .........
(( اللهلايفرقنا ))
هل هذا صعب...؟؟؟؟!!!!!!
كيف لأي أنثى بعد هذا أن لا تقول لك يا عمري ... ستكون أقل كلمة
ازاى تخلى البنات تحبك؟ 33980_1159081694

تحيتي الكوماندر +م+ع
اصحااب المنتدي
[/i] I love you I love you

ازاى تخلى البنات تحبك؟
صفحة 1 من اصل 1